سلام

سلام من نرگسم  

معروفم به اینکه خیلی می خندم  .

 کلا آدم خوشی هستم و سعی می کنم از زندگی  هر جور که هست لذت ببرم  

یه پسر یک و نیم ساله دارم به نام رادین که شیطنت از چشماش  و رفتارش می ریزه  

و یک فروند همسر خیلی خیلی مهربون دارم به نام آقای جیم  

که گاهی من از مهربونی زیادش نسبت به دیگران می نالم  

من می خواهم اینجا از خوبی ها ٬خوشی ها و خدایی نکرده از تلخی هامون بنویسم .   

 

 

 

 

اینهم آقا رادین ما 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک اسحاقی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

سلام
مبارک باشه وبلاگت آباجی خانوم
امیدوارم چرخش برات بچرخه

مرسی داداش جان ....

جزیره جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

اللهم صل علی محمد و ال محمد .پوووووووووووووووووووففففففففففففففففف (ایکون اسفند دور دادن دور سر رادین)

Chap dast پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:16

وبلاگتوووووووون مبارک!!!!
امیدوارم نوشته هاتون همش از خنده باشه و ذوق!!!!!
این عکس رادین ی هفته عکس دسک تاپ من شده:)))))

سلام مرسی...

هاله بانو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 http://halehsadeghi.blogsky.com/

سلام نرگس جان (دختر آقای اسحاقی)
خوش اومدی...
منم هاله بانو هستم دختر کوچیکه آقای صادقی
امیدوارم همیشه از خوبی و خوشی بنویسی و مزه تلخی رو نچشی ...

مرسی هاله بانو جان.

هاله بانو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

سلام نرگس جان (دختر آقای اسحاقی)
خوش اومدی...
منم هاله بانو هستم دختر کوچیکه آقای صادقی
امیدوارم همیشه از خوبی و خوشی بنویسی و مزه تلخی رو نچشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد