مامان ناهید جونم روزت مبارک

چند روز که دارم جمله ها رو توی ذهنم بالا و پایین میکنم ٬دلم می خواست یه پست در خور مامانم براش بنویسم ٬آماده بودم که ازش تشکر کنم و بهش بگم که دنیا دنیا دوسش دارم ٬ اما خوندن پست مهربان بد جوری بهمم ریخت ٬ ناخداگاه رشته های بافته شده ذهنم از هم گسست و پاره شده ٬ وقتی پست مهربان رو خوندم گریه ام گرفت و فهمیدم چقدر خوشبختم  ٬که مامان ناهید رو دارم و چقدر همیشه من راحت از این خوشبختی می گذرم ٬ چقدر راحت با حرفهام دلش رو میشکنم ٬ چقدر راحت ازش انتقاد می کنم و ...  

 

مامان ناهید گلم  

خوشحالم که دارمت ٬ خوشحالم که یه هفته به نوشتن ازت فکر کردم اما حالا دست خالییم از بس که تو بزرگ و نوشتنی هستی ومن کوچک و ناتوان ...  

 

مامان ناهید گلم  

به خاطر همه آن روزها که اول به من فکر کردی بعد به خودت ٬به خاطر همه اون روزها که اول خواسته ها و نیاز های من رو در نظر گرفتی ٬به خاطر همه اونروزها که عمدی یا غیر عمدی باعث لرزیدن دلت شدم و به خاطر همه اون اشکهایی که به خاطر ضعف هام و شکست هام ریختی و...  دست نازنینت رو می بوسم و از صمیم قلبم این روز رو بهت تبریک میگم . 

 

                                         مامان ناهید جونم روزت مبارک. 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
بابک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:30

روز مامان ناهید و روز خودت مبارک آبجی کوچیکه

نفس شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 http://princess91.blogsky.com/

روز زن رو به مادر ناهید تبریک میگم
بعدم به شما تبریک میگم گلم

مژگان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:51

dokhtar khale jonam rozet mobarak azizam.va hamin tor khle golam

بابای رادین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:52

سلام. من ورادین این روزوبهت تبریک میگیم.وفقط میتوانم بگم روزت مبارک همسر ومادرمهربان.

مامان ناهید شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:19

دلبندم سلام امشب فقط اشک ریختم از خوندن پست تو وبابک واین اهنگ قشنگ واقعا من لایق این همه محبت هستم امیدوارم مادر خوبی براتون بوده باشم به خدا قسم دوست دارم با صدای بلند فریاد بزنم و بگم خدایا من بچه هامو خیلی دوست دارم وازشون راضیم امید وارم شما هم از من راضی باشید روز زن به تو و مهربان ومریم وهمه مادران عزیز مبارک قربون دل شکسته مهربان و روح مادرش شاد واین جمله تقدیم به مادران عزیز تو چون یک واژه نیلوفری رنگ.میان دفتر دل ماندگاری.نگاهت مثل یک گلبرگ خوشرنگ نشسته بین دفتر .یادگاری

مریم نگار (مامانگار شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:26

...روز زن و مادر مبارک باشه نرگس عزیز...
...هم به شما و هم مادر نازنینت..ماما ناهید..
...مامان ها همیشه خودشون آخر صف می ایستادن...همیشه همه چی رو برا ما می خواستن...
کاش قدر با اونها بودن و کنارشون بودن رو بیشتر بدونیم...

فرزانه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://www.boloure-roya.blogfa.com

روز مادر مبااااااااااارک باشه. خصوصا مادر گرامی شما و خودتون همچنین مهربان عزیز

دل آرام شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://delaramam.blogsky.com

روز مامان ناهید عزیز مبارک باشه و امیدوارم سایشون بالای سرتون باشه .
روزتون مبارک نرگس جون

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:29 http://gahemehrbani.blogsky.com/

روزشون مبارک
روز شما هم مبارک ...
برقرار باشند

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:30 http://gahemehrbani.blogsky.com/

چقدر کامنت مامکان ناهید دوست داشتنی بود ...

خدیجه زائر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://480209.persianblog.ir

آره نر گسم کلمه کلمه مهربان دلمو به آتیش کشید.چقدر قشنگ و دلی نوشتی من هم مادرت رو یک مادر دوست داشتنی می بینم با اینکه از نزدیک ندیدمشون.امیدوارم همه ی بچه ها شانس داشتن مادرهای خوب رو داشته باشن.

محبوب دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 http://mahboobgharib.blogsky.com

روز مامان ناهید و روز خودت که این همه با صفا و مهربونی با تأخیر مبارک نرگس بانوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد