حلال کنید ...

سلام  

دوستان خوب و مهربونی که قدم به چشمهای من می ذارید و اینجا رو میخونید ٬ 

 تقریبا ۶ سال پیش  یه شب که از سر کار اومدم ٬ مثل همیشه شام خوردم و خواستم برم تو اتاقم بخوابم که شنیدم توی اخبار اعلام کرد که فردا آخرین مهلت ثبت نام حج عمره می باشد صدای مامان ناهید رو شنیدم ٬که به بابام گفت : نمی خوای ثبت نام کنی بریم ؟  

بابا گفت : ناهید جان یکبار رفتیم دیگه عزیزم کافیه ... 

یهو دلم واسه مامانم سوخت گفتم :من که تا حالا واسش کاری نکردم ٬حالا الان  هم شرایط مالیش رو دارم ٬هم میبینم مامان  دلش میخواهد ٬برم ثبت نام  کنم هم ۱۰٬۱۵ روز با بابا میرم سفر ،من هم که مجرد و.... (آقای جیم اینجا رو نخون )

القصه  

فردا صبح زود از خونه زدم بیرون ، قبل از رفتن به سر کار رفتم ،بانک و دو تا فیش واسه حج عمره برای مامان و بابا ثبت نام کردم  ٬  شب اومدم ، خونه فیش  مامان رو دادم مامان واقعا خوشحال شد گریه کرد و گفت :نرگس واقعا هدیه خوبی بود...٬ فیش بابا رو دادم اما بابا از گرفتن فیش خیلی خوشحال نشد ،فقط اشک تو چشمهاش جمع شد و گفت : باورم نمیشه دختر کوچولوی من انقدر بزرگ شده که می خواهد باباش رو بفرسته مکه ... وای که چه حس خوبی داشت خوشحال کردنشون ... 

 خلاصه از اونجایی که ما خیلی تو قرعه کشی و اینجور حرفها خوش شانسیم امسال تازه  نوبت حج عمره رسید که بابا گفت : ای قوم به حج رفته کجائید کجائید  

                                           معبود همین جاست بیائید بیائید  

 و گفت : خوبه  که نرگس جان خودت  با مامان بری  ٬ من هم  از پیشنهادش بدم نیومد و گفتم : اگه قبول نکنم حتما مهربان یا مریم رو هوا قبول میکنن و میرن ... پس با این اوصاف  

 

 با اجازه دوستان پنج شنبه آینده به اتفاق مامان ناهید جان و آقا رادین عازم خانه خدا هستیم ٬ و از تمام دوستان طلب بخشش و حلالیت داریم .  

                                                التماس دعا

نظرات 25 + ارسال نظر
سحر دی زاد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 http://dayzad.blogsky.com/

خوشابحالتون
تورو به خدا ما رو از دعای خودتون بی نصیب نذارید.
برای همه ی جوونها دعا کنید.

سلام عزیزم
چشم

خدیجه زائر پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 http://480209.persianblog.ir

آخ آخ نرگس جانم نمیدانی چه حالی شدم ...کاش وقتی به خانه می رسی ساعت از نیمه شب گذشته باشد....کاش وقتی از در مسجد وارد میشوی سرت پایین باشد اما وقتی به طارمی رسیدی سر را بالا کن.......حالا خوب نگاهش کن مروارید سیاه ( کعبه ) از هوش می بردت جان دلم اما ترا به خدای کعبه مرا..... این مادر بر جامانده.... را یادت باشد.برای همه ی بچه ها دعا کن ....التماس دعا!!!!!!!!!!!!

خانم زائر عزیز کامنت شما مرا دگرگون کرد ، به خدا قسم که در همون لحظه یادتون می کنم و براتون از خدا آرامش می خوام ...

بابک پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12

زیارت قبول خواهر
از این به بعد اون وروجک را اجی صدا کنیم دیگه
هرررررر
چی بشه

سارا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 http://www.takelarzan.blogsky.com

وااااااااااااااااااای نرگس جون امیدوارم به سلامتی برید و برگردید
ما رو فراموش نکنی ها حتمن دعا کنی واسمون

مرسی عزیزم ،چشم حتما.

سپیده پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41

خوش به سعادتون نرگس بانو
من تا توفیق نداشتم که بتونم خانه خدا را زیارت کنم اما کامنت خانم زائر باعث شد اشکم روی گونه هام جاری بشه
ما را هم دعا کنید
آقا بابک ببخشید مثل اینکه اشتباه تایپ کردید"حاجی" نه "اجی"
یا حق

ان شا الله قسمت شما بشه ،حتما نایب الزیاره خواهم بود .

مهربان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 http://mehrabanam.blosky.com

من اگه با مامان می رفتم حتما واسه ی همه سوغاتی می آوردم. ولی تو رو شک دارم....
حالا عیب نداره . از سوغاتی که بگدریم من چه جوری تو رو حلال کنم؟
واقعا این همه منو ادیت کردی حالا می خوای بری حج؟ خلاصه باید یه جوری حلالیت منو بگیری.
البته فکر کنم با پول راضی بشم. خود دانی

آره تو و سوغاتی ؟؟؟؟؟؟؟ تو اگه با مامان میرفتی نمی ذاشتی مامان هم یه سوغاتی واسه ما بگیره .
اما حالا فعلا بدون پول حلالم کن تا برگشتم حساب کنیم.

زهرا.ش پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://www.roosary-anary.persianblog.ir

خوش به حالتون!!!
ما رو یاد کنین!! به سلامتی برگردین ایشالا! منتظریم!

احسانه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:33

سلام.
خوش به سعادتتون. ایشالا بهتون خیلی خوش بگذره و برای ما هم دعا کنید.
همه ی سفرهایی که آدم تو عمرش میره یه طرف، مکه هم یه طرف. بازم خوش به سعادتتون.

دل آرام پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:12 http://delaramam.blogsky.com

سفرتون بی خطر ایشالا

جزیره پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

سفر بی خطر نرگس جان. انشالله بهتون خیلی خوش بگذره
مامان ناهید جان برای شما هم ارزوی سلامتی میکنم.مارو اونجا فراموش نکنین. ماها بدجور نیاز داریم به دعای بزرگترها

خصوصی رو هم چک بفرمایید لطفا

صالی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:51 http://afsonkhanomi.blogfa.com

هر کی رفته می گه حس و حال خاصی داره اونجا
سفر به سلامت

شمسی خانوم پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

سلام

آخی خوشا بحالت

آقا کعبه رو که دیدی یادت باشه یه شمسی خانومی التماس دعا داره

نینا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:06 http://taleghani.persianblog.ir/

التماس دعا.
اگر تونستی بری غار حراء منو یاد کن از همون بلندی رو به کعبه.
از بودن تو اونجا همه جوره لذت ببر.چه معنوی و چه توریستی
شب تونستی تو حیاط مسجد النبی بشین و فقط اون گنبد سبزو نگاه کن

مریم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36

سلام نرگس جون...
شب مسجدالنبی...نیمه شب بین الحرمیت...عصر سر خاک ام البنین ( قبرستان بقیع سمت خانوما دیده میشه)
و تو مکه... خونه کعبه...حسش محشره و ناب
نرگس جونم لطفا خییلیییییییییییییییی التماس دعا

کورش تمدن جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 http://Www.kelkele.blogsky.com

سلام
سفرهای زیارتی همینجوریه یه دفعه آدم طلبیده میشه(عجب فعلی)
ایشاا... که به سلامت تشریف ببرید و برگردید
ما را هم از دعاتون بی بهره نزارید

محمد مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:52 http://mmbazari.blogfa.com



سلام

آنجا انگار معنویت رت بی واسطه به آدمی ارزانی میدارند ...آنجا انگار پا به پای حدا و پیامبرش گام برمیداری و احساست سراسر نور میشود و پاکی ...

اما یه چیزی بگم شاید شما هم به این نتیجه برسید :
به من هم گفتند آقا رفتی اونجا قبل از وارد شدن به مسجدالنبی سرت رو بلند نکن تا برسی درست روبروی خونه خدا و بعد به خانه بنگر و ...

ما هم همچون ... اینکار را کردیم خدائیش وقتی سرمو بلند کردم ابهت این هتل ها و ساختمانهای اطراف مسجدالحرام چنان منو گرفت که صد هزار بار به خودم فحش دادم که لعنتی چرا نر فتی دنبال کار و صنعت هتلداری و ...

حونه خدا ریزه و میزه بود و ....

اما یک سادگی داشت به عظمت همه آفرینش ... مثل خود خود خدا دلچسب بود و دوست داشتنی...

مگر نشنیدید که میگویند :

شرف المکان بالمکینا ...

نه به بلندی و ...

زیارتتان قبول حق ...

راستی بقیع هم که میرفتیم و در حالیکه این شرطه ها به ما لطف داشتند نمیدانم چرا لامصب هی این یک بیت شعر به زبانم جاری میشد :

شیعه یفنی یک بیابان بی کسی

غربت صد ساله بی دلواپسی ...

دعایمان کنید


احسان فرجی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:08 http://www.pardeyeakhar.persianblog.ir

سلام
خوش به سعادتتون نایب الزیاره ما هم باشید
شما نرگس خانم نیاز به حلالیت ندارید
یا علی

مژگان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01

سلام دختر خاله منم دعا کن یادت نره هواست به حاج رادین ما باشه

منیژه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://nasimayeman.persianblog.ir

سلام نرگس جون...همیشه میخونمت اما خاموش...
خییییییلی دعامون کن...

پروانه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:21 http://parvaneh-azizi.blogfa.com

سلام به سلامتی عزیزم، برای منم خیلییییییییی دعا کن...

هرچند تا رفتنت می بینمت، در مورد حلالیت هم حالا یه

کاریش می کنیم...

فرشته یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:14 http://houdsa.blogfa.com

چه خوب...

سفر خوبیه...خیلی..یه توصیه..قبل از رفتن خوب مطالعه کن که بدونی کجا میری..طواف و نماز بخش جانبیشه...

خونه خدا خیلی خوشگله..خیلی..مخصوصا اگه وارد مسجدالحرام که میشی سرت پایین باشه و دم پله ها سرتو بیاری بالا..معرکه ست اون منظره..

یه مکعب سیاه و ساده و خیلی کوچک تر از اونی که ما تصور میکنیم...اما عجیب گیراست...نمیتونی چشم برداری ازش..

خودتو درگیر اعمال نکن...وسواس نداشته باش...راحت..انقدر ارحم الراحمین هست که هیچ کس باور نمیکنه...

جای قشنگی میری...اونجا فقط زیباییا رو ببین...باقیش حاشیه است...

رها- مشقِ سکوت یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:55 http://mashghesokoot.blogfa.com/

امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهش برسی

محبوب دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 http://mahboobgharib.blogsky.com

من هم همون موقع مامان و بابا و خودم رو ثبت نام کردم و از شما بد شانس تریم ما... چون ما هنوز هم که هنوزه اسممون در نیومده...

نرگسجونم... خواهش می کنم خیلی برای من دعا کن.. خیلی نیاز دارم که دل مهربونی مثل تو برام دعا کنه... مرسی آبجی

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:31

منم دعا کنید

سمیرا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

خوش به حالت نرگس جان
قدر خودتو بدون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد