ماجرا های ما و آقای چیز

نمی دونم چه جوریه که گاهی اوقات که من از آقای چیز ناراحتم هی پشت سر هم  اتفاقاتی میوفته که من بیشتر و بیشتر ازش دلگیر میشم  نذارید به حساب خاله زنک بازیم من ماجرا رو تعریف می کنم شما قضاوت کنید ...... 

ساعت ۹ شب آقای جیم نیم ساعتی هست که  از سر کار اومده ٬صدای زنگ  تلفن آقای چیز پشت خط سلام  ٬خوبید ؟چند روزی هست نیومدید اینجا ٬من هم مثل همیشه کلی تعارف تیکه پاره می کنم و گوشیو میدم آقای جیم .....  

آقای چیز به آقای جیم :پاشید بیایید اینجا  

آقای جیم به آقای چیز :دیر وقته تاراه بیوفتیم بیاییم  شده ساعت یازده  

آقای چیز به آقای جیم : نمیایید رادین رو با آژانس بفرستید دلمون واسه بچمون تنگه    

آقای جیم به آقای چیز : چشم میاییم   

هنوز من دارم با تعجب به آقای جیم نگاه می کنم  که می گه خوب دلشون تنگ شده  منم  

می گم یسسسسسسسسسسسسس  

دو دقیقه بعد صدای زنگ تلفن   

من :الو  

خانم چیز : الو  

من : سلام   

خانم چیز :سلام  

خانم چیز : نرگس جان اون ماشین بزرگ بزرگ رادین هست از دوبی خریدید ٬گذاشتی تو ویترین اتاق رادین لطفا با خودت بیار آخه آقای چاق ( پسر ۱۱ ساله آقای چیز) می خواد فردا ببرتش مدرسه  

 من: چشم اما مگه آقای چاق یه دونه مثل همون ماشین نداره ؟ 

خانم چیز : چرا داشت دادم به خواهر زاده ام  حالا این لج کرده می گه گفتن فردا میتونینید با خودتون هر چی خواستید بیارید ٬الا و بلا می گه ماشین رادین رو می خواهم ٬منم گفتم :شما که دارید میایید اونم با خودتون بیاریددددد  

 من : چشم  

  

من به آقای جیم  : نمردیم و معنی دلتنگی رو هم فهمیدیم  .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهربان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:08

احیانا این داستان شماره ۲ نداره؟
همون که ماشین چه جوری بر می گرده توی بوفه رادین؟

سلام ٬چرا داره راز نگهدار

پرچانه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://forold.blogsky.com/

آخر دلتنگی بود خدایی

هاله بانو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

ببخشیددددد
الان من متوجه نشدم دلتنگ ماشین بودن یا رادین
فقط امیدوارم ماشین رو به رادین تا الان برگردونده باشن

دلتنگ ماشین عزیزم ٬ پس گرفتن ماشین هم خودش یه داستان داره.

نرگس دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

من اگه بودم میگفتم نمیشه امشب بیایم... یعنی واقعا مجبورید رابطه تون با این خانواده زیاد باشه؟؟

assiehnnazari876 یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:13

آیت‌الله مکارم شیرازی از قوم خطاب به مسئولان دولت فرمودند، دست از نامه نگاری بر دارید و به مشکلات اصلی‌ مردم از جمله گرانی، تورم، تحریمها، تنگناهای اقتصادی برسید. گفتند آیت‌الله منتظری پیر یا دیوانه بودند. حالا که آیت‌الله مکارم شیرازی هم خیر مردم را میخواهند حتما دولت می‌گوید ایشان هم پیر یا دیوأنه هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد