خدا را برایت آرزو دارم

بعضی روزها واسه آدم با روزهای عادی فرق می کنه ٬ امروزم واسه من از اونروزهاست٬چون امروز روز تولد یکی از عزیزانمه  ٬یکی که همیشه با شادیهای من و خانواده ام خندیده  و با غم هامون گریسته ٬ کسی که نه به خاطر اینکه خانم برادرمه دوستش دارم  به خاطر اینکه خانم دوسش دارم   کسی که اسمش مهربانه٬ قلبش مهربانه ٬ذاتش مهربانه و.. .

واما:

خدا تنها روزنه امیدیست که هیچگاه بسته نمیشه ...و تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد و با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت ...و تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد ... و تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند ... وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید ... وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود ... و تنها سلطانیست که دلش با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن ... در این بهترین روز مهربانم  خدا را برایت آرزو دارم . تولدت مبارک. 

  

پی نوشت :متن سبز رنگ بر گرفته از یک اس ام اس می باشد.

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
سحر دی زاد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 http://dayzad.blogsky.com/

تیراژه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جان
تولد مهربان بانوی عزیزم مبارک..
بهترین ها رو برای شما خانواده ی گرامی آرزو دارم

یعنی میشه منم یه روز خواهر همسری داشته باشم که برای تولدم پست بنویسد؟!

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 http://www.takelarzan.blogsky.com

تفلد مهربان جون موبارک
واااااااااییییی چقدر تو مهربونی نرگس جون و چقدر مهربان خوبه که تو واسش پست مینویسی

بابک سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:55

ایییییییییییییییییییش
خواهر شوهرم بود خواهر شوهرای قدیم

محبوب سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 http://mahboobgharib.blogsky.com

نمی گی ما خواهر شوهر نداریم این همه تحویلمون بگیره، حسودیمون میشه اونوقت؟

م . ح . م . د سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:04

دختر هم نشدیم که امید داشته باشیم به خواهر شوئر داشتن !

مهربان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 http://mehrabanam.blogsky.com/

شوخی می کنی؟؟؟
الان با من بودی؟
سرکاریه؟
دوربین مخفیه؟
برنامه نقطه جوشه؟
برنامه کلاهبرداران حرفه ایه؟
داری گولم می زنی؟

مهربان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 http://mehrabanam.blogsky.com/

گذشته از شوخی.... کفم برید
یک دنیا ممنون
سحر دی زاد برام کامنت گذاشته بود که برو ببین خواهر شوهرت برات چی کار کرده...
خدایی از عجایب خلقتی نرگس
حالا به خاطر این پست زیبات دیگه ازت کادو نمی خوام

اخه نه که گفتی من ذاتا مهربونم دیگه نمی خوام به زحمت کادو خریدن بیفتی

آرشمیرزا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

به شما هم میگن خواهر شوهر؟؟؟؟واقعن که !!!!!

پرچانه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://forold.blogsky.com/

آفرین خواهر شوهر
سنگ تموم گذاشتی

فرشته سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:37 http://www.houdsa.blogfa.com

ایول...دلم خواست...هم از این زن داداشا هم از این خواهر شوهرا...

دوستیتون پایدار همیشه...

مامان ناهید سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

سلام نر گس با نو ی با محبت خیلی ز یبا نو شتی خدا را شکر میکنم به خاطر دا شتن بچه های خوبی مثل شما و همینطور عروس گلی مثل مهر بان وداما د های ناز نین و مخصو صا نوها ی عسلی مثل اقا کیا مهر و ا قا را دین واز همه مهمتر خدا را سپا س می گویم که پدر ت را به من هد یه کر د تو لد مهر بان را تبریک عر ض میکنم امر وز ظهر وقتی به مهربان زنگ زدم که تولدش را تبریک بگم به من گفت ما در شو هر هم ما در شو هر ها ی قدیم گفتم راست میگی و اقعا کر ک و پر ما در شو هرا ی الان ر یخته مهر بان جان ا مید وا رم عمر با عز ت دا شته با شی

مامان ناهید سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:21

سلام نر گس جان یه مطلب جالبی به نظرم ر سید برا ی مز اح بد نیست تقدیم میکنم به عر و سهای نا زنین تا کمی دلشون خنک بشه خوب میریم سر اصل مطلب مادر شوهر ا میگن عروس مثل لیمو شیرین میمونه اولش شیرینه اما بعد تلخ و زهر مار میشه اما باید بهشون گفت لیمو شیرین بیچا ره شیرینه مو قعی تلخ میشه که چا قو به جیگرش بز نی بزن دست قشنگه رو به افتخار هر چی عرو سه از ما در شو هرای خوب معذ رت می خوا هم

جزیره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:00

اولا سلام علیکم
ثانیا :کامنت من کووووووووووووووووووووووووووووووو؟من اینجا کامنت گذاشته بودم یا توهم کامنت گذاشته شده دارم؟
ولی من که صفحه رو باز کردم و نوشتم،یعنی بعدش تاییدو نزدم؟
خب پس دوباره میگم: ماهم براش همون چیزی رو ارزو میکنیم که شما ارزو کردی. تولدش هم مجدد مبارک

جزیره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:03

کامنت دوم مامان ناهید چه بامزه بود خدا.
میگم مامان ناهید جان بعد از عرض سلام و ادب و احترام و مخلصیم و چاکریم، برام سوال پیش اومده که احیانا اون چاقوهه کنایه از "خواهر شوهر" نیست؟

البته باید اینجا تذکر بدم من خودم هم یه خواهر شوهرما نرگس جان،پس به خودت نگیر اون مزاح منو

جزیره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

حالا نرگش جون این حرفا رو ول کن، کادو چی خریدی؟
این نشد که با یه پست بخای سروتهشو جمع کنیاااااااااااااااااااااااااا گفته باشم

دل آرام سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:39 http://delaramam.blogsky.com

نرگس عزیزم ، عنوان پستت رو که خوندم بغضم گرفت از این همه وسعت دلت . تولد مهربان عزیزمون رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار همچین خواهر شوهر خانم و دوستداشتنی شاد و سلامت باشه .
سنگ تموم گذاشتیییییی

بابک سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

ببین چه میکنه این مامان ناهید

صالی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:42 http://afsonkhanomi.blogfa.com

تولدشون مبارک
معلومه شما خواهرشوهر مهربونی هستی
من الان عذاب وجدان گرفتم تولد زن برادرم فقط یه زنگ خشک و خالی زدم

احسان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:51

سلام
تولدشون رو تبریک میگم
متن اس ام اس بسیار زیبایی بود ..
موید باشید

هاله بانو سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:21 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

تولد مهربان عزیز مبارک باشه
چقدر پستت دلنشین بود نرگس جان

سمیرا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:38

ای والله به شما و مامان ناهید عزیز
خدا شماها را برای هم نگه داره
از ظاهر امر معلومه که هم عروس خوب بوده و هم فامیل شوهر
خوش به حال همتون
هم مهربان جان و هم شماها .اینو جدی میگم.قدر همو بدونید که مطمئنم میدونید
مامان ناهید هم جمله های عمیقی میگه ها
باید کم کم دست به کار شه یه وبلاگ بزنه
منکه مشتری پر وپا قرص خوندن جمله هاشم

silent چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:45 http://no-arus.blogfa.com/

ایشالله خانوادتون همینطور گرم بمونه
تولد مهربان جونم تبریک می گم

chapdast چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

خب اول اینکه سلام
دوم اینکه تولد مهربان چندباره مبارک و اینا
سوم این که چ پستی... چه کامنتایی... چه عروس و مادر شوور و خواهرشووری...

آوا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:41

خیـلــی زیبا گفتین
نرگس بانوی عزیز
بازم مبــــــــارکا
باشه..........
یاحق...

سمیرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 http://nahavand.persianblog.ir

تولد مهربان جون مبارک باشه دست خواهر شوهر گلم درد نکنه خوش به حال این عروس خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد